Molimo pričekajte

Česta pitanja

Za kupovanje na našoj web trgovini ne morate otvarati korisnički račun.

Možete ovim načinima plaćanja:

    • pouzećem - plaćanje gotovinom pri preuzimanju,
    • putem opće uplatnice ili Internet bankarstvom,
    • putem kreditnih i debitnih kartica
    • KEKS Pay-om Erste banke

    Platni servis WSPay garantira 100 % sigurnu online kupnju.
    Kod plaćanja internet bankarstvom molimo vas da uplatu izvršite odmah nakon narudžbe te nam pošaljete potvrdu plaćanja.

    Podatke za uplatu naći ćete u e-mailu kojim se potvrđuje primitak vaše narudžbe. Broj računa za uplatu je HR8223800061110024008. Ako niste sigurni koje podatke treba prilikom uplate unijeti obratite se našoj korisničkoj podršci na kontakte istaknute na web stranici.

    Prilikom neuspješnog plaćanja karticom bit ćete preusmjereni na ponovno plaćanje, možete pokušati ponovno ili izabrati drugi način plaćanja. Ako niste sigurni da je vaše plaćanje bilo uspješno nazovite našu korisničku podršku.

    Dostava za sva mjesta diljem Hrvatske iznosi 5 € (37,67 kn). Za iznose narudžbe iznad 59 € (444,54 kn) dostava je besplatna.

    Rok isporuke je 2-8 radnih dana. Rok isporuke je dulji ako se dostava vrši na područja otoka i područja s posebnim režimom dostave te u iznimnim situacijama na koja nemamo utjecaj te vas unaprijed molimo i zahvaljujemo za razumijevanju.

    Dostavna služba će vas pravovremeno obavijestiti porukom ili pozivom.

    U našoj trgovini imate zakonski rok od 14 dana za vraćanje artikala bez navođenja razloga. Ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora i pošaljite nam ga na e-mail adresu [email protected].

    Pričekajte naš odgovor i odobravanje povrata artikala pa ih nakon toga, zajedno s priloženom ispunjenom dokumentacijom, pošaljite na adresu:

    Hut d.o.o.

    (za web shop)
    Istarska ulica 32
    52465 Tar

    Ako ste narudžbu platili karticom, novac će vam se vratiti na isti način. U slučaju da payment gateway iz bilo kojeg razloga odbije povrat novca, prodavatelj će od kupca zatražiti broj računa na koji će povrat biti obavljen. U ostalim slučajevima, molimo navedite samo svoj osobni broj tekućeg računa za povrat novca.

    Trošak slanja pošiljke na našu adresu snosi kupac.

    Možete. U Obrascu samo navedite koje proizvode vraćate.

    Novac vraćamo u roku 14 dana od primitka vraćene robe na našu adresu.

    Zamjena neodgovarajućeg proizvoda vrši se na isti način kao i povrat. Nakon što zaprimimo i pregledamo proizvod, vraćamo novac. Za odgovarajući proizvod napravite novu narudžbu. Trošak dostave snosi kupac.

    Sukladno čl. 86. stavku 1, Zakona o zaštiti potrošača, u nekim slučajevima isključuje se pravo na jednostrani raskid ugovora: 

    • kada je roba izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču
    • kada je roba lako pokvarljiva ili joj brzo istječe rok uporabe
    • zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
    • roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

    Ako su na proizvodu nastala oštećenja prilikom dostave (oštećeno pakiranje), kontaktirajte vozača koji vas je obavijestio porukom/pozivom o dostavi ili nazovite nas na 099 502 03 66. Proizvod ćemo vam zamijeniti u što kraćem roku na naš trošak.

    Svi se proizvodi prije slanja pregledavaju, ali ako ipak dobijete proizvod s greškom, odmah nas kontakirajte putem navedenog telefonskog broja ili na e-mail adresu da se dogovorimo oko preuzimanja istog te slanja zamjenskog proizvoda. Troškove zamjene reklamacijskog proizvoda snosi prodavatelj.

    Radno vrijeme korisničke podrške je:

    • za telefonske pozive od ponedjeljka do petka od 9 do 19 sati, subotom od 9 do 13
    • u ostalo vrijeme pošaljite nam e-mail

    052 443 405